Rabu, September 17, 2008

MAJLIS BERBUKA PUASA BERSAMA SAHABAT MASHOORIAN85-91 DAN GENG BADMINTON 2008


Assalamu'alaikum warahmatullah.....

Sahabat2 semua,

Majlis Berbuka Puasa telah diadakan dengan jayanya bertempat di Restoran Tomyam Pertama, Kampung Pertama, Pmtg Pauh. Dihadiri oleh 9 orang sahabat2 Mashoorian dan 2 orang geng badminton.


Sahabat2 yang hadir :-
1- Pak Jan.
2- Demon.
3- Jiman.
4- Kamal.
5- Cengkoi.
6- Jefri Din.
7- Has.
8- Shining.
9- Mat Biaq (sampai lepas buka puasa).
10- Mat Ki - Badminton.
11- Ali - Badminton.

Warga mashoorian mengucapkan jutaan terima kasih di atas kehadiran sahabat2, ramai lagi yang ingin turut serta tetapi disebabkan pelbagai halangan maka mereka tidak dapat hadir. Antara sahabat2 yang respon SMS ialah Mat Mi, Pajak, Barak, Faok, Busra, Kliwon, Jim Sonet, Mohaili, Aji Uti, Joa, Haron dan Malan. Pihak penganjur faham dan sedar bahawa tarikh yang diadakan ini kurang sesuai kerana hari bekerja. Tetapi terpaksa diadakan kerana atas permintaan sahabat2 lain.

Ada sahabat2 yang menyarankan supaya majlis berbuka seperti ini diadakan sekali lagi tetapi hendaklah memilih tarikh yang sesuai. Insya Allah kita akan usahakan. Kalau ada di kalangan sahabat yang sudi untuk memberi sumbangan amat2 dialukan.

InsyaAllah kita akan anjurkan sekali lagi, ada yang mencadangkan pada 27 September 2008 iaitu hari Sabtu. Sekiranya sesuai dan mendapat sokongan dari sahabat2 maka kita akan anjurkan lagi sekali.

Akhir sekali SELAMAT BERPUASA DAN MENYAMBUT 'IDUL FITRI....

Wassalam...