Ahad, Julai 13, 2008

Latest News

Ahlan wasahlan, selamat datang, welcome AJI@MA UTI@BOCOQ KE KELAB EMAIL KWN2 MASHOORR.... kelas 85-91

Aku baru balik jumpa aji kat MASKON (singkatan bagi MASjid KONer- Kubang Semang) tempat geng2 mashor arear BM dok lepak. Aji la ni bukan main lagi, dah pakai Toyota Wish. Berkat usaha dia dok buat Insuran. aku pun tak terlepas laaa amik gak insuran kat dia. baguih jugak. harap2 semua kwn2 boleh la amik insuran kat dia. Pajak, Busra, Mohaili jgn marah yerrr... dok kempen utk aji plak.... tak pa kot.. kita pakat2 tlg sama2 kita laa kann... Kawan2 senang kita pun seronok....

Satu lagi... SELAMAT PENGANTIN BARU utk sahabat kita yang akan mendirikan rumah tangga... dia dah call aku utk wakil jemput kawan2 smua ke kenduri dia. tapi belum dpt kad lagi. sebab esok baru nak jumpa dia. tarikh tu tak diberitahu lagi.. esok dapat kad aku akan email kat hgpa semua... sahabat kita ialah JEFRI DIN. ni pun geng2 Aji gak ni.. dok buat insuran tapi Jefri ni lebih kpd insuran general (kenderaan).

MALAM kemarin aku, demon, kimi nak pergi melawat Jiman kat Jitra nak ucap takziah kerana mak dia meniggai... alih2 dekat nak sampai kat tol A.Setar, demon pun call dia utk tanya rumah... tapi terkilan sebab dia balik ke Perlis umah mertua dia... kami pun terus pi dgr ceramah kat bt.9 yg chesu wawarkan tuu (tapi dia tak pi pun).... on the way balik, call chesu pi umah dia... kluaq minum kat kedai tomyam, minum ayaq bau klorin haahhhaa.. kul 1-2 pg boleh dok pekena rojak buah... nasib baik pagi tadi tak cirit birit..kalu tdk misti mircik punyaa....

ok laa kwn2 byk ceqita plak.... lebih pada pompuan lagi....

InsyaAllah aku akan sentiasa up-date kita punya blog ni...

1 ulasan:

SUHAIZAL berkata...

sapa2 nak komen boleh komen kat sini