Isnin, Ogos 11, 2008

'SELAMAT PENGANTIN BARU'



Assalamu'alaikum... sahabat2 sekalian,

Seorang lagi sahabat kita iaitu Jefri Din telah mengakhiri zaman bujangnya pada usia 36 tahun. Alhamdulillah Majlis Kenduri Kahwinnya telah selamat diadakan pada hari Ahad (10.8.2008) seperti yang telah aku wawarkan dalam email dan blog ni. Aku berkesempatan pergi meraikan majlis ini bersama anak bini aku. Kawan2 lain yang datang seperti yang diberitahu oleh Jefri hanya aku dan Malan saja. Yang lain tu mungkin terlupa kot atau masing2 ada urusan. Itu aku tak berani komen la. Tanggungjawab yang telah diamanahkan oleh Jefri utk menjemput sahabat2 telah aku laksanakan.

Jadi kepada yang tak berkesempatan, aku paparkan gambar pasangan pengantin yang bertuah ni untuk tatapan sahabat2 sekalian..., dengan izin dan kebenaran pengantin ni...

Tiada ulasan: